Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy sezon programu Wojciecha Cejrowskiego w naziemnym Puls 2

W 2021 roku premierowe odcinki nadawała TVP (screen: Tvp.pl)

Naziemny kanał Puls 2 (Telewizja Puls) ruszył z emisją programu podróżniczego "Wojciech Cejrowski. Boso Luizjana".

Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, nadawcy TV Puls i Puls 2, informuje, że jest to ogólnopolska premiera. – Współpracujemy z panem Cejrowskim już od dawna, jesteśmy z tego bardzo zadowoleni – stwierdza.

Czytaj też: Rok temu Krzysztof Stanowski zapowiedział portal Kanału Zero. Do tej pory go nie ma

Cykl "Wojciech Cejrowski. Boso Luizjana" jest nadawany w niedziele o 8.30 i 9.

Wojciech Cejrowski potwierdził "Presserwisowi", że ten sezon nagrano już jakiś czas temu i poszukiwano nadawcy zainteresowanego jego emisją.

W 2021 roku premierowe odcinki nadawała Telewizja Polska (jako "Wojciech Cejrowski – boso przez świat"). Był to powrót dziennikarza do TVP po 10 latach. Cejrowski zakończył współpracę z telewizją publiczną w 2011 roku. Wtedy jego program "Wojciech Cejrowski. Boso" zaczął emitować TVN Style. Był on w ramówce przez dwa lata. W 2013 roku trafił natomiast do TV Puls i Puls 2, gdzie premiery gościły przez trzy lata.

Według Nielsen Media w marcu 2025 roku Puls 2 miał średnio 1,57 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (1,67 proc. w marcu 2024 roku).

Czytaj też: "Gazeta Wyborcza": Michał Sołowow złożył najwyższą ofertę zakupu TVN

(MNIE, 07.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.