Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple i Google przywróciły TikToka do swoich sklepów z aplikacjami w USA

Prezydent USA zapewnił, że firmy nie zostaną ukarane za dystrybucję aplikacji (screen: YouTube/ANI News)

TikTok powrócił do sklepów z aplikacjami Apple i Google w Stanach Zjednoczonych, gdy prezydent Donald Trump powiadomił o przedłużeniu 75-dniowego okresu na znalezienie przez ByteDance amerykańskiego kupca dla aplikacji. Prezydent USA zapewnił, że firmy nie zostaną ukarane za dystrybucję.

Aplikacja przestała na chwilę działać w Stanach Zjednoczonych w zeszłym miesiącu, zanim 19 stycznia weszło w życie prawo, które nakłada na chińskiego właściciela ByteDance obowiązek sprzedaży jej ze względu na amerykańskie bezpieczeństwo narodowe. Następnego dnia Trump podpisał zarządzenie wykonawcze, mające na celu opóźnienie wprowadzenia zakazu o 75 dni, umożliwiając TikTokowi tymczasowe kontynuowanie działalności w USA.

Czytaj też: X wypłaci Trumpowi 10 mln dol. zadośćuczynienia za zawieszenie mu konta na Twitterze

Chociaż TikTok wznowił usługę po zapewnieniach Trumpa, sklepy App Store i Google Play nie przywróciły aplikacji. Zdaniem analityków opóźnienie mogło wynikać z oczekiwania na zapewnienie, że nie zostaną pociągnięte do odpowiedzialności za hosting lub dystrybucję.

Firma analityczna Sensor Tower twierdzi, że w zeszłym roku w USA ok. 52 proc. wszystkich pobrań aplikacji pochodziło z App Store, a 48 proc. z Google Play.

Czytaj też: Trump gra na zwłokę w sprawie TikToka. Chce przedłużyć termin sprzedaży

(MAC, 17.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.