Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O poranku wyniki słuchalności poprawiają RMF FM i Trójka

W RMF FM poranny program "Wstawaj, szkoda dnia" prowadzą Przemysław Skowron, Jacek Tomkowicz i Mariusz Kałamaga (fot. materiały prasowe)

W porannym pasmie wzrosła słuchalność RMF FM i Trójki, a spadła Jedynki i Tok FM. 

Z badania Radio Track wynika, że w okresie wrzesień 2024 - styczeń 2025 w dni powszednie między godz. 6 a 9 rano RMF FM uzyskał 31,2 proc. udziału w czasie słuchania wobec 30,2 proc. w analogicznych miesiącach rok wcześniej. Poranny program "Wstawaj, szkoda dnia" prowadzą w tej rozgłośni Przemysław Skowron, Jacek Tomkowicz i Mariusz Kałamaga.

Słuchalność Radia Zet o poranku utrzymała się na poziomie 14,8 proc. Od września 2023 roku gospodarzami "Dzień dobry bardzo" są Marek Starybrat, Kamil Baleja i Bartosz Gajda.

W paśmie 6-9 udział Radia Eska spadł z 6,4 proc. do 6,1 proc., a Jedynki z 5,9 proc. do 5,2 proc. Pierwszą piątkę zamykało radio Tok FM, które zmniejszyło słuchalność z 4,3 proc. do 3,4 proc.

Czytaj też: Radio I Archidiecezji Białostockiej z serwisami informacyjnymi Republiki

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni o poranku znalazły się także: Radio Vox FM - 3,2 proc. (wzrost z 3 proc.), RMF Maxx - 2,9 proc. (wzrost z 2,7 proc.), Radio Maryja - 2,2 proc. (wzrost z 2 proc.), radiowa Trójka - 2 proc. (wzrost z 1,6 proc.), Antyradio - 2 proc. (spadek z 2,2 proc.), Radio Złote Przeboje - 2 proc. (wzrost z 1,9 proc.) i Radio Plus - 2 proc. (wzrost z 1,6 proc.).

Radia RMF FM w porannym pasmie w każdym kwadransie słuchało 4,42 mln osób, czyli o 187 tys. więcej niż rok wcześniej. Radio Zet o poranku miało 2,25 mln słuchaczy w każdym kwadransie (o 23 tys. więcej), trzecie Radio Eska - 1,16 mln (o 1 tys. mniej), czwarta radiowa Jedynka - 689 tys. (o 103 tys. mniej), a piąty RMF Maxx - 550 tys. (o 24 tys. mniej).

Z kolei Trójkę o poranku wybierało 364 tys. słuchaczy, o 85 tys. więcej niż rok wcześniej. Od kwietnia 2024 roku poranne "Zapraszamy do Trójki" prowadzi głównie Robert Grzędowski.

(KOZ, 12.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.