Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przemysław Kwiatkowski nie odpowiada już za kanał TVN Style, ale nadal kieruje TVN Turbo

Według Nielsen Media w 2024 roku TVN Style miał średnio 0,3 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/Identerek)

Przemysław Kwiatkowski nie odpowiada już za lifestylowy kanał TVN Style. Nadal kieruje jednak TVN Turbo.

"Przemysław Kwiatkowski odpowiada za kontent factualowy i TVN Turbo. Funkcję dyrektor ds. kontentu lifestylowego (czyli de facto za TVN Style - red.) pełni Małgorzata Modrzejewska. Jest to nowa rola w firmie" - przekazało "Presserwisowi" biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

Jak dodano, oboje podlegają Lidii Kazen, dyrektorce programowej kanałów TVN.

Czytaj też: W KRRiT jest skarga na reportaż TVN 24 o Republice. Wszczęto postępowanie

Modrzejewska to m.in. szefowa wydawców "Dzień dobry TVN". Z kolei Kwiatkowski za TVN Style odpowiadał od końca 2022 roku. Łączył te obowiązki z kierowaniem TVN Turbo.

Jesienią kanał TVN Style zdjął z anteny nadawany na żywo wieczorny talk-show "Dobry wieczór". Emisja została wstrzymana na 28. odcinku, który został nadany pod koniec listopada. Sezon miał liczyć 36 odcinków. Od lutego br. zrezygnowano z kolei z programu informacyjnego "Co słychać?".

Według Nielsen Media w 2024 roku TVN Style miał średnio 0,3 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (spadek z 0,32 proc. w 2023 roku) i 0,38 proc. w komercyjnej 16-59 (spadek z 0,4 proc.).

(MNIE, KOZ, 06.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.