Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny ambasadorami marki DrWitt

Wojciech Szczęsny pojawia się w nowej kampanii napojów izotonicznych marki pod hasłem "Be a legend" (fot. materiały prasowe)

Piłkarze FC Barcelony Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny zostali ambasadorami marki DrWitt, należącej do portfolio Grupy Maspex.

Obaj piłkarze pojawiają się w nowej kampanii napojów izotonicznych marki pod hasłem "Be a legend", w której DrWit podkreśla, że o staniu się legendą nie decyduje jeden sukces, ale jego powtarzalność i utrzymywanie się na szczycie przez lata.

Czytaj też: Orlen rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Dwuletnia umowa

Dr Krzysztof Pawiński, CEO Grupy Maspex podkreśla, że wybór wybitnych sportowców idealnie wpisuje się w przesłanie kampanii marki. "Rynek produktów funkcjonalnych dynamicznie rośnie i wspomaga trend zdrowego stylu życia. Jako lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rumunii i w Bułgarii jesteśmy aktywni także w segmencie napojów funkcjonalnych. Rozwój marki DrWitt jest dla nas naturalnym krokiem" – wyjaśnia prezes grupy.

W portfolio DrWitt znajdują się izotoniki, elektrolity, wody witaminowe i żele energetyczne. Za współpracę ze sportowcami odpowiada agencja Arskom.

Czytaj też: Podsumowania roku i prognozy na 2025. Agencje reklamowe

(KAP, 03.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.