Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 28, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix z reklamami podwoi przychody. Ale opcja bez reklam nadal skuteczniejsza

Rzeczywisty koszt tysiąca wyświetleń (eCPM) reklam w Netflixie wzrósł jedynie nieznacznie (fot. Pixabay.com)

Globalne przychody Netflixa w 2025 roku szacuje się na kwotę ok. 4 mld dol., a to oznacza, że rok do roku wzrosną dwukrotnie. Jednak według firmy analitycznej Bernstein Research, przychody na użytkownika korzystającego z wersji serwisu z reklamami będą rosły znacznie wolniej niż w przypadku klientów opcji bez reklam.

Rzeczywisty koszt tysiąca wyświetleń (eCPM) reklam wzrósł jedynie nieznacznie, pisze Laurent Yoon, analityk mediów w firmie Bernstein.

Czytaj też: Netflix ma już ponad 300 mln subskrybentów. Kolejna bariera przekroczona

Przewiduje się, że eCPM wzrośnie do 22,05 dol. w 2025 roku (w porównaniu z 21,00 dol. w 2024 roku). Wersja z reklamami będzie rozwijać się zdecydowanie wolniej od dotychczas powszechnej opcji bez reklam.

Netflix za ostatni kwartał ubiegłego roku raportował przed tygodniem ponad 302 mln subskrybentów. Kwartalne przychody uwzględniające zarówno opcję bez reklam, jak i z reklamami osiągnęły 10,2 mld dol.

Czytaj też: Nielsen Gauge: udział streamingu w oglądalności na telewizorach wzrósł do 9,5 proc.

(MAC, 28.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.