"Mamo, to ja" liderem sprzedaży miesięczników dla rodziców w 2006 roku
16.03.2007, 07:46
"Mamo, to ja" miało w 2006 roku najwyższą średnią sprzedaż ogółem spośród miesięczników dla rodziców – wynika z danych ZKDP.
Średnia sprzedaż ogółem ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA) w 2006 roku wyniosła 104 354 egz., co jest wzrostem o 4,76 proc. wobec 2005 roku. Na drugim miejscu znajduje się ”Dziecko” (Agora SA) – 95 907 egz. (wzrost o 14,62 proc.), a na trzecim ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) – 91 752 egz. (spadek o 2,76 proc.). Kolejne miejsca zajmują: ”Rodzice” (G+J Polska) – 73 299 egz. (wzrost o 1,42 proc.), ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA) – 71 800 egz. (wzrost o 17,65 proc.). Średnia sprzedaż ogółem miesięczników dla rodziców w grudniu ub.r. prezentowała się następująco: ”Mamo, to ja” – 134 774 egz., ”Dziecko” – 107 787 egz., ”Mam Dziecko” – 90 729 egz., ”Rodzice” – 76 472 egz., ”Twoje Dziecko” – 73 160 egz.(SK, 16.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










