"Świat Kobiety" liderem segmentu miesięczników poradnikowych w 2006 roku
15.03.2007, 07:55
"Świat Kobiety" miał w 2006 roku najwyższą średnią sprzedaż ogółem spośród miesięczników poradnikowych dla kobiet – pisze "Presserwis" na podstawie danych ZKDP.
Średnia sprzedaż ogółem ”Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) w 2006 roku wynosiła 469 428 egz. (tytuł ukazuje się od lipca 2005 roku jako miesięcznik, wcześniej był dwutygodnikiem). Drugie miejsca zajmuje ”Claudia” (G+J Polska) – 454 770 egz. (spadek o 0,64 proc. w porównaniu z 2005 rokiem), a trzecie ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 445 015 egz. (wzrost o 1,66 proc.). Kolejne pozycje zajęły: ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 422 913 egz. (wzrost o 17,78 proc.), ”Olivia” (Axel Springer Polska) – 416 703 (wzrost o 27,66 proc.). Sprzedaż ogółem poradnikowych miesięczników kobiecych w grudniu ub.r. prezentowała się następująco: ”Świat Kobiety” – 513 561 egz., ”Poradnik Domowy” – 499 896 egz., ”Dobre Rady” – 481 164 egz., ”Claudia” – 436 986 egz., ”Olivia” – 387 367 egz.(SK, 15.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










