Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 01, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wiadomości Rolnicze Polska" w trzecim kwartale na czele zestawienia miesięczników rolniczych

Według PBC w trzecim kwartale średnie rozpowszechnianie bezpłatne "Wiadomości Rolniczych Polska" (AgroHorti Media) wynosiło 51 500 egz.

W trzecim kwartale magazyn "Wiadomości Rolnicze Polska" znalazł się na czele zestawienia miesięczników rolniczych.

Według PBC w trzecim kwartale średnie rozpowszechnianie bezpłatne "Wiadomości Rolniczych Polska" (AgroHorti Media) wynosiło 51 500 egz. (wzrost o 5,10 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2023 roku).

Czytaj też: W trzecim kwartale "Poradnik 50+" był pierwszy wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet

Dalej w zestawieniu były "Wieści rolnicze", których średnie rozpowszechnianie bezpłatne to 40 012 egz. (spadek o 1,59 proc.). Tytuł od 4 listopada wydaje spółka Digital RP należąca do Gremi Media.

Na trzecim miejscu zestawienia uplasował się magazyn "Top Agrar Polska" (AgroHorti Media) – 28 980 egz. (spadek o 14,09 proc.). Z całej puli płatnie rozpowszechniane były średnio 22 801 egz.

W segmencie tygodników rolniczych jest tylko "Tygodnik Poradnik Rolniczy" (AgroHorti Media), którego średnie rozpowszechnianie wydania wynosiło 36 177 egz., z czego rozpowszechnianie płatne 32 507 egz.

Czytaj też: Jacek Żakowski bez stałego felietonu w "Gazecie Wyborczej"

(MZD, 01.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.