Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN. Będzie nowy program z Dorotą Szelągowską

Według Nielsen Media siódmy sezon "Totalnych remontów Szelągowskiej" oglądało jesienią w TVN średnio 526 tys. widzów (fot. materiały prasowe)

TVN nie będzie kontynuować programu "Totalne remonty Szelągowskiej", w którym ekipa pod kierownictwem Doroty Szelągowskiej remontowała domy i mieszkania. Zamiast niego w przyszłym roku ma się pojawić nowy program Szelągowskiej.

"Mam takie poczucie, że pewne rzeczy też po prostu tracą w pewnym momencie termin ważności" – przekazała Szelągowska na Instagramie. Zwróciła też uwagę na malejącą oglądalność "Totalnych remontów Szelągowskiej" i konkurencyjnych formatów oraz wypalenie się formuły programu.

Czytaj też: Dyrektorka działu fabularnego TVN Warner Bros. Discovery dołączy do Netflixa

W jej nowym projekcie też mają być pokazywane zmiany we wnętrzach domów i mieszkań, ale nie będą one wykonywane za pomocą generalnych remontów. Szelągowska ma pokazywać w nim, że zmiany w domu można wprowadzić bez wielkiego budżetu. Propozycję do udziału w nowym programie dostał znany z "Totalnych remontów Szelągowskiej" Dariusz "Stolarz" Wardziak, który zajmuje się projektowaniem i tworzeniem mebli. Jak podkreśliła Szelągowska, ostatecznie jednak wybrał propozycję Polsatu i będzie w ekipie "Naszego nowego domu".

Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że nowy program Doroty Szelągowskiej jest szykowany na jesień 2025 roku, najprawdopodobniej na główną antenę.

Według Nielsen Media siódmy sezon "Totalnych remontów Szelągowskiej" oglądało jesienią w TVN średnio 526 tys. widzów (w poniedziałki o 21.30). Rok temu szósta edycja miała średnio 653 tys. widzów (nadawano ją w środy o 21.35). "Totalne remonty Szelągowskiej" nadawano od jesieni 2020 roku.

Czytaj też: Tajemnica dziennikarska. Dlaczego o chorobach dziennikarzy piszemy dopiero jeśli umrą?

(MNIE, 15.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.