wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki talk-show "Dobry wieczór" poniżej średniej TVN Style. Program spadł z anteny

Talk-show prowadzili Jakob Kosel, Izabella Krzan, Katarzyna Węsierska i Karol Paciorek (fot. materiały prasowe)

Nowy talk-show TVN Style "Dobry wieczór" oglądało średnio 12 tys. widzów. Emisję programu zakończono po upływie półtora miesiąca.

"Dobry wieczór" był emitowany od poniedziałku do czwartku o 21, od 14 października do 28 listopada. TVN Style, pokazując talk-show, miał średnio 0,1 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 0,11 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,12 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu "MasterChef Nastolatki" w TVN

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 27 listopada – średnio 31 tys., a najmniej z 18 listopada – 3 tys.

Dla porównania, w październiku udział TVN Style w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej 4+ wyniósł 0,27 proc. W grupach 16-49 i 16-59 było to po 0,34 proc.

Talk-show "Dobry wieczór" prowadzili: była prezenterka TVP Izabella Krzan, prezenterka Radia Eska Katarzyna Węsierska, model i influencer Jakob Kosel oraz youtuber Karol Paciorek. Program był realizowany na żywo. Emisja została zakończona na odcinku nr 28, a sezon miał ich liczyć 36.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Serial "Ukryty front. Akcje specjalne AK" na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu

(MNIE, 07.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.