Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurozet: Agnieszka Handerska awansuje, odchodzą Monika Jankowska-Janicka i Anita Jankowska

Agnieszka Handerska do tej pory była dyrektorką sprzedaży agencyjnej obszarów radio i online (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Handerska została dyrektorką handlową sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej Grupy Eurozet. Z biurem reklamy nadawcy rozstają się Monika Jankowska-Janicka i Anita Jankowska.

Monika Jankowska-Janicka i Anita Jankowska odchodzą z Grupy Eurozet w wyniku zmian struktury biura reklamy. Pierwsza z nich była dyrektorką rozwoju sprzedaży bezpośredniej, a druga – dyrektorką sprzedaży bezpośredniej odpowiedzialną za klientów strategicznych.

Czytaj też: Artykuł Jadczaka miał największy zasięg wśród publikacji dziennikarskich w październiku

Agnieszka Handerska do tej pory była dyrektorką sprzedaży agencyjnej obszarów radio i online. Za sprzedaż agencyjną odpowiada od 2009 roku – najpierw w Grupie Radiowej Agory, a następnie w Grupie Eurozet. Handerska pracuje w Grupie Agora od 2006 roku. Początkowo była kierowniczką sprzedaży "Wysokich Obcasów".

Dotychczasowy dyrektor zarządzający obszaru sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet Adam Kościelski przechodzi do Grupy Agora, gdzie od grudnia będzie dyrektorem ds. sprzedaży bezpośredniej.

Dyrektorem biura reklamy Grupy Eurozet od sierpnia jest Maciej Moszczyński.

Czytaj też: Tygodnik "Polityka" bez rysunków Andrzeja Mleczki. "Nikt nie będzie mnie cenzurował"

(KOZ, 30.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.