Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki oglądalności polsko-ukraińskiego serialu "Kawa z kardamonem" w TVP 1

Emitując "Kawę z kardamonem", TVP 1 uzyskał 6,75 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (screen Vod.tvp.pl)

Średnio 585 tys. widzów oglądało w TVP 1 polsko-ukraiński serial kostiumowy "Kawa z kardamonem" z Pawłem Delągiem w jednej z głównych ról.

Jedynka pokazywała serial w soboty o 17.35, od 7 września do 16 listopada. Najwięcej widzów – 735 tys. – przyciągnął przedostatni odcinek, nadany 9 listopada.

Czytaj też: Serial "M jak miłość" najdroższy w cenniku reklamowym TVP na grudzień

Emitując "Kawę z kardamonem", TVP 1 uzyskał 6,75 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-59 udział stacji wynosił 3,6 proc.

Fabuła serialu "Kawa z kardamonem" oparta jest na ukraińskiej powieści "Melodia kawy w tonacji kardamonu" Natalii Hurnickiej. Opowiada o romansie polskiego, żonatego szlachcica Adama (Paweł Deląg) z ukraińską sierotą Anną (Ołena Ławreniuk). Akcja rozgrywa się w XIX-wiecznym Lwowie. W serialu występują też m.in. Bartłomiej Kasprzykowski, Anna Cieślak i Antoni Pawlicki. Zdjęcia zakończyły się we Lwowie w 2021 roku, wcześniej produkcja nie była ona pokazywana w polskiej telewizji.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Wyniki oglądalności programu "Bitwa o palety" z Zygmuntem Chajzerem w kanale Super Polsat

(KOZ, 30.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.