Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwester Polsatu na Rynku Staromiejskim w Toruniu. Wystąpią Rodowicz, Doda i Boys

W Toruniu wystąpi m.in. Maryla Rodowicz (screen: YouTube/Polsat)

Telewizja Polsat potwierdziła informacje "Presserwisu", że tegorocznego sylwestra zorganizuje w Toruniu.

Informowaliśmy o tym w drugiej połowie października. Teraz stacja podała dokładną lokalizację imprezy. Odbędzie się ona na Rynku Staromiejskim.

Na Śląsku tym razem Telewizja Polska

Na imprezie sylwestrowej Polsatu wystąpią m.in. Maryla Rodowicz, Dawid Kwiatkowski, Doda, Kayah, Zakopower, Golec uOrkiestra, Boys, Oskar Cyms, Roxie Węgiel, Skolim i Natalia Nykiel.

Czytaj też: Nowy sezon "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2 od końca listopada

Transmisja ruszy 31 grudnia o 20. Telewizja Polsat wydarzenie organizuje z władzami województwa kujawsko-pomorskiego i miastem Toruń. Współorganizatorem jest SOS Music. Poprzednio dla Polsatu sylwestry organizowała firma Music Company.

Od 2015 roku stacja organizowała imprezę na Śląsku. Jednak w tym roku na Stadionie Śląskim w Chorzowie Nowy Rok witać będzie po raz pierwszy Telewizja Polska. Wygrała bowiem w przetargu na organizację imprezy (rywalizowały tam TVP i Music Company).

Według Nielsen Media w zeszłym roku Sylwestrowa Moc Przebojów Polsatu z Parku Śląskiego miała prawie taką samą liczbę widzów jak Sylwester z Dwójką TVP w Zakopanem. Koncert Telewizji Polsat przyciągnął średnio ok. 2,9 mln widzów. To łączny wynik transmitujących imprezę Polsatu, Polsat 2 i Polsat News. Z kolei koncert TVP miał również ok. 2,9 mln widzów. To dane łącznie dla TVP 2 i TVP Polonia.

Czytaj też: "Rodzina (nie od) święta" nowym programem poradnikowym TVP 2

(MNIE, 09.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.