RMN będzie wybierać rady programowe  |  TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

RMN będzie wybierać rady programowe  |  TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

RMN będzie wybierać rady programowe  |  TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB Warszawa, Starcom i ING Bank Śląski zwycięzcami rankingu 25-lecia konkursu Effie w Polsce

Złote statuetki Effie Awards 2024 otrzymali autorzy czterech kampanii (fot. materiały prasowe)

Cztery złote statuetki, ale bez Grand Prix - to wynik tegorocznej edycji Effie Awards. W sumie przyznano 63 nagrody, w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota.

Złote statuetki Effie Awards 2024 otrzymali autorzy kampanii i rozwiązań biznesowych: w kategorii Brand Experience – "Żabka. Żabu" – Żabka, 180heartbeats + Jung von Matt; w kategorii Long Term – "Łomża. W swoim tempie" – Van Pur, Brasil, EssenceMediacom; w kategorii PR & Employer Branding – "Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Z dwóch stron muru" – Muzeum Historii Żydów Polskich Polin, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith; w kategorii Smart Budget – "Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Z dwóch stron muru" - Muzeum Historii Żydów Polskich Polin, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith.

Agencją roku 2024 roku została DDB Warszawa, agencją mediową 2024 roku – Starcom, a firmą 2024 roku – Grupa Maspex.

Podczas gali Effie Awards zaprezentowano również ranking 25-lecia konkursu Effie w Polsce. Agencją 25-lecia została DDB Warszawa, agencją mediową 25-lecia – Starcom, a  firmą 25-lecia ING Bank Śląski.

(AMS, 05.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.