Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Hotel Paradise" przyciągnął do TVN Siedem więcej widzów niż przed rokiem

Program prowadzi Klaudia El Dursi (fot. materiały prasowe)

Dziewiątą edycję bikini reality "Hotel Paradise" oglądało w TVN Siedem średnio 412 tys. widzów, ok. 69 tys. więcej, niż siódmy sezon przed rokiem.

Siódemka pokazywała program od 26 sierpnia, w dni powszednie o 20. Najwięcej widzów – 557 tys. – zgromadził finał bikini reality w środę 30 października.

Czytaj też: "Pytanie na śniadanie" straciło widzów. Niewielki wzrost "Dzień dobry TVN"

Emitując "Hotel Paradise", TVN Siedem miał średnio 3,51 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 5,26 proc. w komercyjnej 16-49 i 5,24 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.

TVN Siedem w paśmie 20-20.54, w większości pokrywającym się z emisją programu, z 3,31 proc. udziału był dziewiąty w grupie ogólnej 4+ (prowadził TVP 2 – 8,48 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej (16-49) 4,97 proc. dało kanałowi piąte miejsce w rynku telewizyjnym (pierwszy był TVN – 8,42 proc.). W grupie rozliczeniowej 20-54 stacja z 4,95 proc. udziału była czwarta (prowadził TVN z 8,30 proc.).

Jesienią konkurencyjny TV 4 (Grupa Polsat Plus) nie nadawał podobnego formatu pt. "Love Island. Wyspa miłości".

Czytaj też: Dziennikarka TVN 24 Jolanta Pieńkowska wygrała prawomocnie proces z wydawcą "Super Expressu"

Przed rokiem siódmy sezon bikini reality gromadził w Siódemce średnio 343 tys. widzów. Wtedy nadawano go od 28 sierpnia do 9 listopada – najpierw od poniedziałku do piątku o 20, a później bez piątków.

TVN Siedem już w czerwcu ogłosił castingi do dziesiątej edycji "Hotelu Paradise".

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję w porze nocnej. KRRiT odmówiła

(MNIE, 10.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.