Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple z nowym rekordem przychodów, Amazon i Microsoft też w górę

Apple ustanowił nowy rekord przychodów - 94,93 mld dol. (fot. Pixabay.com)

Wyniki finansowe za trzeci kwartał 2024 roku tego samego dnia zaprezentowały aż trzy big techy - Apple, Amazon i Microsoft. Według analityków, imponująco zaprezentował się pierwszy z koncernów.

Apple ustanowił nowy rekord przychodów, który wyniósł 94,93 mld dol., co oznacza wzrost o 6 proc. rok do roku. Wyniki przekroczyły oczekiwania analityków, osiągając skorygowany zysk 1,64 dol. akcję (powyżej konsensusu wynoszącego 1,6 dol.). Zysk koncernu - 22,96 mld dol. - był o ponad 2 mld dol. większy niż w trzecim kwartale 2023 roku (wtedy 19,88 mld dol.).

Flagowy segment iPhone'a osiągnął 46,22 mln dol. przychodów, przewyższając prognozy analityków (45,04 mld dol.) i notując wzrost o 5,5 proc. 

Amazon uzyskał 158,88 mld dol. przychodów, co oznacza wzrost o 11 proc. Przychody z reklam w Prime Video były wyższe o 19 proc., a wpływy z usług subskrypcyjnych o 11 proc.  i wyniosły 11,3 mld dol. Zysk Amazona sięgnął 17,4 mld dol. (wzrost o 56 proc.).

Amazon prognozuje, że przychody w czwartym kwartale od 181,5 mld do 188,5 mld dol., co oznaczałoby wzrost o 7 do 11 proc. rok do roku.

Z kolei przychody Microsoftu w trzecim kwartale wyniosły 65,6 mld dol. i były o 16 proc. wyższe niż przed rokiem. Zysk netto wzrósł o 11 proc. do 24,67 mld dol. Firma przebiła oczekiwania rynku i analityków. Zysk na akcję to 3,30 dol. wobec oczekiwanych przez analityków giełdowych 3,03 dol.

(MAC, 01.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.