Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Odświeżony "Taki jest świat" w TV Puls jeszcze w tym roku. Piotr Dłużniewski producentem operacyjnym

Anna Bogusiewicz już przygotowuje relacje dla programu "Taki jest świat" (fot. materiały prasowe)

Jeszcze w tym roku program informacyjny TV Puls "Taki jest świat" zacznie być nadawany w odświeżonej formule. Będzie realizowany w studiu, poprowadzi go Anna Bogusiewicz. W planach są kolejne. Producentem operacyjnym został Piotr Dłużniewski.

O dołączeniu Bogusiewicz stacja informowała już w lipcu. To była gospodyni "Wiadomości" w czasie, gdy TVP była kontrolowana przez Prawo i Sprawiedliwość. Z kolei nowa formuła programu "Taki jest świat", który jest nadawany od 18 lat, miała pojawić się jesienią. Na razie jednak program jest nadal emitowany w formie zmontowanych materiałów, w tym zagranicznych, bez prowadzącego. Można go oglądać rano i w paśmie nocnym.

- Obecnie "Taki jest świat" jest wzbogacony o nasze relacje przygotowywane i prowadzone przez Annę Bogusiewicz - wyjaśnia Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. Jak dodaje, trwa jeszcze doposażanie studia, przygotowywanie czołówki, zatrudnianie kolejnych osób i formatowanie nowej wersji programu.

Czytaj też: Ranking cytowań IMM: "GW" przed "Rzeczpospolitą". "Press" w czołówce swojej kategorii

Producentem operacyjnym w Telewizji Puls został Piotr Dłużniewski, który zajmuje się produkcją telewizyjną od ponad 15 lat. Pracę zaczynał jako kierownik produkcji w TVN 24, później był producentem w ITI Neovision. W latach 2012-2020 pracował dla TVN Media -  początkowo jako główny producent, a następnie jako szef serwisów agencyjnych. W ostatnich latach związany był z Telewizją Polską, gdzie zajmował stanowisko producenta nadzorującego, a później powierzono mu funkcję kierownika zakładu realizacji twórczej.

Stacja szykuje też dwa kolejne programy infotainment. Pierwszy ma być bardziej rozrywkowy, a drugi będzie programem opinii. - Będziemy zapraszać ważnych gości z kraju i ze świata i w luźnej atmosferze, zapewniając swobodę wypowiedzi, rozmawiać o tym, co jest najważniejsze dla Polaków. Programy będą emitowane w weekendy, kiedy mamy bardzo wysoką oglądalność - stwierdza Dariusz Dąbski.

Jak dodaje, emisja nowej wersji "Taki jest świat" planowana jest jeszcze w tym roku, a kolejne programy pojawią się w 2025 roku, najpóźniej w marcu. Inwestycję w programy infotainment Dąbski zapowiadał już we wrześniu, w trakcie prezentacji jesiennej ramówki TV Puls i Puls 2.

Zgodnie z koncesją TV Puls musi nadawać audycje informacyjne i publicystyczne w wymiarze nie mniejszym niż trzy godziny w tygodniowym czasie emisji.

W pierwszym półroczu 2024 roku TV Puls miał 2,77 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (spadek z 3,05 proc. w pierwszym półroczu 2023 roku) i 3,41 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (spadek z 3,55 proc.). Z kolei udział Puls 2 w grupie ogólnej wyniósł 1,54 proc. (spadek z 1,57 proc.) i 1,85 proc. w 16-59 (wzrost z 1,74 proc.; dane Nielsen Media).

Spółka Telewizja Puls - nadawca naziemnych kanałów TV Puls i Puls 2 - w 2023 roku miała 214 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 15,6 proc. w porównaniu z 2022 rokiem) i 40 mln zł zysku netto wobec 10,4 mln zł na plusie rok wcześniej.

(MNIE, 24.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.