Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program Renaty Grochal i Aleksandry Pawlickiej w TVP Info ma średnio 198 tys. widzów

Program prowadzą dziennikarka Programu III Polskiego Radia Renata Grochal i dziennikarka TVP Info Aleksandra Pawlicka (screen: Tvp.pl)

Program publicystyczny "Trójkąt polityczny" ogląda w TVP Info średnio 198 tys. widzów.

Program jest nadawany we wtorki ok. 20.20, od 24 września. "Trzy kwadranse prowadzonej na żywo rozmowy, w których nie ma miejsca na niedopowiedzenia i przekazy dnia. Autorki zapraszają bohaterów najważniejszych wydarzeń politycznych w kraju, by poznać motywy podejmowanych przez nich decyzji i zaprezentować widzom kulisy polskiej polityki oraz jej najważniejszych graczy" - można przeczytać w opisie programu.

TVP Info w czasie emisji "Trójkąta politycznego" ma średnio 1,64 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,98 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Maciej Świrski proponuje fundusz misji publicznej. Abonament RTV uważa za anachroniczny

Pierwsze wydanie przyciągnęło średnio 210 tys. widzów (goście: Marian Banaś, prezes Najwyższej Izby Kontroli i Małgorzata Paprocka, szefowa Kancelarii Prezydenta RP), drugie - 170 tys. (z sędzią Igorem Tuleją), a trzecie - 216 tys. (z byłą pierwszą damą Jolantą Kwaśniewską).

Dla porównania, we wrześniu TVP Info miał średnio 2,08 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,43 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,54 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu odpowiednio: 1,32 proc., 0,63 proc. i 0,72 proc.

Program prowadzą dziennikarka TVP Info Aleksandra Pawlicka i dziennikarka Programu III Polskiego Radia Renata Grochal, które wcześniej zajmowały się tematyką polityczną w tygodniku "Newsweek Polska". "Trójkąt polityczny" jest wspólną inicjatywą TVP i Programu III Polskiego Radia. Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 10.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.