Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amazon zatrudni 250 tys. osób w sezonie przedświątecznych zakupów

Oczekuje się, że na świąteczne zakupy online zostanie wydana rekordowa kwota 240,8 mld dol. (fot. Wikimedia Commons/dronepicr)

Amazon planuje zatrudnić w sezonie zakupów świątecznych 250 tys. pracowników, czyli tyle samo, co w zeszłym roku. Według oczekiwań wydatki na handel elektroniczny przewyższą ogólną sprzedaż w ostatnim kwartale 2024 roku.

"Chociaż przewidywany jest wzrost popytu i wolumenu uważamy, że 250 tysięcy to odpowiednia liczba, aby móc nadal rosnąć i rozwijać się w ramach naszej działalności” - powiedziała Sandy Gordon, globalna wiceprezeska ds.  pracowniczych w firmie Amazon.

Oczekuje się, że na świąteczne zakupy online zostanie wydana rekordowa kwota 240,8 mld dol., co oznacza wzrost o 4,9 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.

(MAC, 04.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.