Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 liderem kanałów informacyjnych. Republika na drugim miejscu

Republika odnotowała 4,66 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec zaledwie 0,11 proc. rok wcześniej (screen: YouTube/Telewizja Republika)

We wrześniu liderem kanałów informacyjnych w grupach ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Na drugie miejsce awansowała Republika.

W grupie ogólnej 4+ TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) miał średnio 6,56 proc. udziału w rynku widowni telewizyjnej wobec 5,52 proc. we wrześniu rok wcześniej.

Druga była Republika (Telewizja Republika), która zyskała po zawieszeniu emisji propagandowego TVP Info pod koniec grudnia. Republika odnotowała 4,66 proc. udziału wobec zaledwie 0,11 proc. rok wcześniej.

Trzecią pozycję zajął naziemny TVP Info (Telewizja Polska) - 2,08 proc. (spadek z 5,33 proc.), a czwartą Polsat News (Grupa Polsat Plus) - 1,74 proc. (wzrost z 1,64 proc.).

Czytaj też: Marek Skawiński głównym ekonomistą XYZ

Dalej znalazły się: naziemne Wydarzenia 24 (Grupa Polsat Plus) - 1,26 proc. (wzrost z 0,77 proc.), naziemny wPolsce24 (Fratria) - 0,8 proc. (wzrost z 0,04 proc., do 1 września w miejscu wPolsce24 nadawał kanał Telewizja wPolsce.pl, ale nie był dostępny naziemnie), TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,57 proc. (wzrost z 0,53 proc.), naziemny Polsat News Polityka (Grupa Polsat Plus) - 0,17 proc. (kanał nadaje od 10 stycznia), Polsat News 2 (Grupa Polsat Plus) - 0,09 proc. (spadek z 0,12 proc.), Biznes24 (Tier Investment) - 0,01 proc. (bez zmian) i Pogoda24.TV (MWE Networks) - poniżej 0,01 proc. (kanał nadaje od 1 marca).

Większość kanałów informacyjnych zanotowała wzrost oglądalności z powodu wielogodzinnych relacji na temat powodzi w południowo-zachodniej Polsce.

News 24 (Astro) nie jest monitorowany przez Nielsen Media.

W grupie komercyjnej 16-59 kanał TVN 24 miał średnio 4,66 proc. udziału (wzrost z 3,61 proc.). Udział Republiki wyniósł 2,21 proc. (0,05 proc. rok wcześniej), TVP Info - 1,54 proc. (spadek z 2,65 proc.), Polsat News - 1,32 proc. (wzrost z 1,26 proc.), Wydarzeń 24 - 1 proc. (wzrost z 0,67 proc.), a wPolsce24 - 0,5 proc. (0,01 proc. rok temu, gdy nadawała Telewizja wPolsce.pl).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 03.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.