"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda finalizuje rozmowy ws. przedłużenia licencji na wydawanie „Glamour”

W drugim kwartale sprzedaż "Glamour" wzrosła o 28,33 proc. (fot. materiały prasowe)

Burda Media Polska finalizuje rozmowy nad przedłużeniem licencji na wydawanie miesięcznika „Glamour” – dowiedział się „Presserwis”.

Obecna licencja, udzielona przez Condé Nast Publications, obowiązuje do końca 2024 roku. Jak przekazała nam Agata Rokita, PR manager w wydawnictwie Burda Media Polska, planowane jest przedłużenie licencji o trzy kolejne lata.

- Nasze portfolio prasowe stanowi istotny element uzupełniający ofertę Burdy w segmencie mediowym. Świadomie skupiamy się na markach o wysokiej jakości treści i wyjątkowej propozycji dla czytelnika, co pozwala nam utrzymać stabilną sprzedaż egzemplarzową – podkreśla Agata Rokita.

Czytaj też: Marek Skawiński głównym ekonomistą XYZ

Jak wynika z danych PBC, „Glamour” - miesięcznik skierowany do młodych kobiet - w drugim kwartale 2024 roku sprzedawał średnio 13 061 egz., czyli o 28,33 proc. więcej niż w analogicznym okresie w ubiegłym roku. To wynikowy skok po trudnym 2023 roku – średnia sprzedaż wynosiła w tamtym okresie 14 155 egz., czyli o 23,36 proc. mniej, niż rok wcześniej.

„Glamour” ukazuje się w Polsce od 2003 roku. Od 2013 roku tytuł wydaje w Polsce Burda.

(MZD, 03.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.