Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do Radia 357 w 2023 roku wpłynęło z darowizn 10,5 mln zł. Nadawca miał niewielką stratę

Na wynagrodzenia w Radiu 357 przeznaczono 3,6 mln zł, tj. o 14,2 proc. więcej, niż rok wcześniej (fot. Marcin Zawadzki/Radio 357)

Spółka 357, zarządzająca bieżącą działalnością Radia 357, w 2023 roku miała 3,5 mln zł przychodów ze sprzedaży i 10,5 mln zł z darowizn. Na wynagrodzenia przeznaczono 3,6 mln zł. Spółka zamknęła rok nieznaczną stratą.

Ze sprawozdania spółki 357 złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że jej przychody ze sprzedaży wzrosły o 10,8 proc. w porównaniu z 2022 rokiem. Ze sprzedaży produktów pochodziło 2,9 mln zł (wzrost o 12,5 proc.), a z towarów i materiałów - 619 tys. zł (wzrost o 3,3 proc.).

Pozostałe przychody operacyjne zapewniły spółce 10,8 mln zł (wzrost o 6,5 proc.), z czego 10,5 mln zł stanowiły darowizny (wzrost o 7 proc.).

Czytaj też: Stacje TVN, Polsat i TVP zebrały dla powodzian już około 21 milionów złotych

Koszty działalności operacyjnej 357 były wyższe o 13,9 proc. i pochłonęły 14,1 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono 3,6 mln zł, tj. o 14,2 proc. więcej, niż rok wcześniej.

Spółka zakończyła 2023 rok z 34 tys. zł straty wobec 456 tys. zł zysku netto w 2022 roku.

Na koniec 2023 roku liczba darczyńców Radia 357 wynosiła 50,6 tys., a ich deklarowane darowizny - 946 tys. zł miesięcznie. Obecnie rozgłośnię wspiera 49,4 tys. użytkowników, a jeszcze nie wiadomo, ile oni wpłacają.

(KOZ, 25.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.