wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reality show "Siły specjalne Polska" śledzi w Polsacie średnio 382 tys. widzów

W programie "Siły specjalne Polska" osiemnastka wyłonionych w drodze castingu cywili staje przed możliwością ukończenia kursu opartego na selekcji do wojsk specjalnych (screen: Polsat.pl)

Reality show "Siły specjalne Polska" ogląda w Polsacie średnio 382 tys. widzów.

Program emitowany jest we wtorki o 20.10, od 3 września. Nadając go, stacja ma średnio 3,29 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 udział wynosi 4,85 proc., a w komercyjnej 16-59 – 4,42 proc.

Pierwszy odcinek przyciągnął 424 tys. widzów, a drugi i trzeci po 360 tys.

Czytaj też: Widownia programu "Moja mama i twój tata" w Polsacie topnieje z odcinka na odcinek

Dla porównania, w sierpniu Polsat notował średnio 6,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,27 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 6,39 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu odpowiednio: 6,55 proc., 7,28 proc. i 6,96 proc.

Rok temu we wtorki po 20 pokazywano show "Ninja Warrior Polska". Cały sezon miał średnio 613 tys. widzów. Jego kolejna edycja jest już nagrana, ale zostanie wyemitowana dopiero wiosną 2025 roku.

W programie "Siły specjalne Polska" osiemnastka wyłonionych w drodze castingu cywili staje przed możliwością ukończenia kursu opartego na selekcji do wojsk specjalnych. Program produkuje Endemol Shine Polska. To polska wersja brytyjskiego formatu "SAS: Who Dares Wins".

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Powódź nie spowodowała odpływu widzów programów rozrywkowych Polsatu i TVP

(MNIE, 22.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.