Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: pożegnanie

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nie żyje Jarosław Matuszewski, wieloletni szef marketingu "GW" i czasopism Agory

Jarosław Matuszewski w Agorze pracował 16 lat (fot. materiały prasowe)

W piątek, 20 września, na Cmentarzu Czerniakowskim w Warszawie pochowany zostanie Jarosław Matuszewski. Przez wiele lat był związany z Agorą, współtworzył kampanię "Nam nie jest wszystko jedno" dla "Gazety Wyborczej".

Jarosław Matuszewski zmarł w niedzielę 15 września. Wczoraj na Wyborcza.pl ukazał się nekrolog, w którym zmarłego pożegnali pracownicy Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych. We WSiP pracował od 2011 roku – najpierw był dyrektorem działu publikacji humanistycznych, a potem dyrektorem ds. komunikacji i rzecznikiem prasowym. W latach 2014-2018 reprezentował wydawców edukacyjnych w Polskiej Izbie Książki. Po 2018 roku był pełnomocnikiem WSiP ds. komunikacji i rozwoju. Zajmował się też projektami edukacyjnymi, marketingowymi i PR realizowanymi dla Kulczyk Foundation.

Matuszewski zaczynał jako nauczyciel języka polskiego w szkołach podstawowych – ukończył filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim.

W 1995 roku dołączył do zespołu Agory, w której był dyrektorem marketingu „Gazety Wyborczej”, a potem czasopism wydawnictwa. Współtworzył kampanię promocyjną "GW" pod hasłem "Nam nie jest wszystko jedno", wprowadzał na rynek magazyny "Logo" i "Avanti". Reprezentował Agorę w Polskich Badaniach Czytelnictwa, był jurorem w konkursach reklamowych (m.in. Effie).

Pożegnanie Jarosława Matuszewskiego odbędzie się w Warszawie w kaplicy przy Kościele Bernardynów w piątek, 20 września, o 12.45. Potem kondukt żałobny przejdzie na Cmentarz Czerniakowski.

(GK, 20.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.