Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

X TV to pomysł Elona Muska na nową jakość w streamingu. Ale nie ma wielkich szans

X TV ma ambicję zastąpić inne serwisy streamingowe (screen: @cb_doge/X.com)

Na razie bez wsparcia, potykająca się na kolejnych urządzeniach, X TV wprowadzana przez Elona Muska nie ma wielkich szans na rozwój. Musi konkurować z filmowymi serwisami streamingowymi, takimi jak Netflix, Sky, czy Amazon, a jednocześnie powinna zaoferować lepsze warunki użytkownikom.

X TV to nowa aplikacja telewizyjna powiązana z platformą społecznościową X (dawniej Twitter). Właśnie została uruchomiona w fazie beta, stanowiąc część szerszej strategii Muska, mającej na celu przekształcenie X w platformę skoncentrowaną na wideo.

Problemy Elona Muska z aplikacją X TV 

Aplikacja umożliwia użytkownikom oglądanie filmów, transmisji oraz treści od partnerów, takich jak WWE i NFL. Pokazywane na inteligentnych telewizorach, takich jak Amazon Fire TV, Google TV oraz LG TV.

Czytaj też: Elon Musk nie odpuszcza walki przeciwko uściśleniu moderacji treści. Choć reklamodawcy odpływają

– Próbowałem zainstalować aplikację na swoim telewizorze Samsung, ale bez sukcesu – mówi Stanisław Stanuch, ekspert w dziedzinie wykorzystania X.com dla celów naukowych.

Aplikacja X TV jest obecnie dostępna w wersji beta. Pozwala użytkownikom na strumieniowanie filmów oraz dostęp do wydarzeń na żywo bezpośrednio z X na inteligentnych telewizorach. Głównym celem X TV jest stworzenie platformy skoncentrowanej na wideo, gdzie użytkownicy mogą oglądać zarówno przesłane filmy, jak i transmisje. Eksperci wskazują jednak, że odbiorcy i nadawcy przyzwyczaili się już do sprawdzonych rozwiązań. Swoje treści wolą przekazywać przez Facebook czy YouTube.

Problemem Elona Muska będzie walka z innymi serwisami streamingowymi. Co prawda X w wersji pro pozwala na relacjonowanie do 140 minut materiału, ale YouTube czy Facebook nie mają takich ograniczeń. Jednocześnie użytkownicy innych platform – Instagrama czy TikToka – dopasowali swoje przekazy pod ich wymagania.

Czytaj też: YouTube usuwa kanały Tenet Media po ujawnieniu szerzenia przez firmę rosyjskiej propagandy

(PAR, 09.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.