Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogłoszono listę jurorów 2024 Effie Europe Awards. Jest 11 osób z Polski

Na czele jury staną Harrison Steinhart, dyrektor ds. strategii globalnej w DDB Paris oraz Iva Bennefeld-Stepanic, wiceprezeska ds. marketingu Mondelez International na Europę Środkową (fot. Twitter.com/EffieEurope)

The European Association of Communications Agencies (EACA) i Effie Awards Europe ogłosiły listę jurorów oceniających zgłoszenia do 2024 Effie Europe Awards. W jury jest 11 osób z Polski.

Obradom jury przewodniczą: Harrison Steinhart, global strategy director, DDB Paris, i Iva Bennefeld-Stepanic, vice president marketing Central Europe, International, Mondelez.

Czytaj też: Orlen nadal nie wybrał zwycięzcy przetargu. Procedury mogą ruszyć od nowa

W gronie oceniającym zgłoszenia w kategorii Multi-Market & Positive Change będą:

  • Justyna Pyzik, deputy strategy director, Publicis;
  • Kamil Górecki, co-founder Fantasyexpo;
  • Karolina Szablowska, marketing manager, IKEA;
  • Adam Nowakowski, agency partner, Meta;
  • Krzysztof Lojek, business unit director, USP Zdrowie;
  • Michał Jasiński, managing director, UM.

Prace w kategorii Best of Europe ocenią:

  • Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing, Samsung Electronics Polska;
  • Rafał Drzewiecki, country manager, TikTok;
  • Remi Ganne, senior marketing director, Empik;
  • Anna Podskarbi, new business & marketing director, EssenceMediacom;
  • Iwona Piwek, head of Youtube sales CEE & GR.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 11 grudnia w Brukseli.

Czytaj też: Totalizator Sportowy unieważnia przetarg bez wyboru zwycięzcy. SAR interweniuje

(AMS, 26.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.