Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spadła słuchalność RMF FM, a wzrosła Radia Zet – do 15,4 proc. Badanie Radio Track

Słuchalność Radia Zet wzrosła z 13,2 proc. do 15,4 proc. (fot. Pexels.com)

W okresie marzec-maj 2024 wzrosła słuchalność Radia Zet, a spadła RMF FM i Programu I Polskiego Radia.

W najnowszej fali badania Radio Track RMF FM zdobył 29,3 proc. udziału w czasie słuchania wobec 29,7 proc. rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet wzrosła rok do roku z 13,2 proc. do 15,4 proc., co jest najlepszym wynikiem Zetki od okresu kwiecień-czerwiec 2014, kiedy miała ona 15,9 proc.

Czytaj też: Zysk nadawcy RMF FM wzrósł w 2023 roku o blisko 58 proc. "Zadowalający wynik"

Udział Programu I Polskiego Radia wyniósł 4,5 proc. (spadek z 4,8 proc.), Programu III – 1,9 proc. (1,9 proc. przed rokiem), Programu II – 0,6 proc. (wzrost z 0,4 proc.), a Polskiego Radia 24 – 0,6 proc. (spadek z 1,1 proc.). Radio Maryja zanotowało lepszy wynik niż radiowa Trójka – 2 proc. (wzrost z 1,7 proc.).

Wśród rozgłośni ponadregionalnych:

  • prowadziło Radio Vox FM, notując 3 proc. (spadek z 3,4 proc.),
  • dalej Tok FM – 2,9 proc. (spadek z 3 proc.),
  • Antyradio – 2,6 proc. (wzrost z 2,5 proc.),
  • RMF Classic – 1,4 proc. (spadek z 1,5 proc.),
  • Radio Wnet – 0,5 proc. (wzrost z 0,2 proc.)
  • i Muzo.fm – 0,5 proc. (spadek z 0,7 proc.).

Czytaj też: Marcin Grzebielucha z Tok FM przeszedł do Radia Zet. Z Eurozet do Eurozet

Eska, czyli lider wśród sieci, zmniejszyła słuchalność z 7,2 proc. do 6,9 proc. Wyniki poprawiły Radio Złote Przeboje (z 2,7 proc. do 2,8 proc.), Radio Plus (z 1,8 proc. do 2,1 proc.), Meloradio (z 1,1 proc. do 1,2 proc.) i Rock Radio (z 0,4 proc. do 0,7 proc.). 

Regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 uzyskały 4,6 proc. (podobnie jak rok temu), RMF Maxx – 3,4 proc. (spadek z 3,5 proc.), Radio Pogoda – 1,1 proc. (spadek z 1,5 proc.), Eska2 – 0,8 proc. (0,8 proc. Radia SuperNova przed rokiem), a Chillizet – 0,2 proc. (spadek z 0,3 proc.).

Czytaj też: RMF FM wysyła siedem osób na Mistrzostw Europy 2024 do Niemiec

(KOZ, 11.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.