Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Olga Gralińska dołącza do Stor9 jako head of influencer marketing

Przez blisko 11 lat Olga Gralińska odpowiadała za działania z obszaru digital marketingu marki Play (fot. materiały prasowe)

Do zespołu Stor9 dołączyła Olga Gralińska, obejmując stanowisko head of influencer marketing.

Gralińska w Stor9 ma koordynować działania agencji związane ze współpracą z twórcami oraz prowadzić zespół specjalistów influencer marketingu. Odpowiada za tworzenie oraz koordynowanie kompleksowych projektów współpracy i kampanii z influencerami. Do jej obowiązków należy też dbanie o jakość projektów z zakresu influencer marketingu oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami. Gralińska ma również wspierać zespół w kontaktach z przedstawicielami marek i influencerami.

Przez blisko 11 lat Olga Gralińska odpowiadała za działania z obszaru digital marketingu marki Play, gdzie wprowadziła i rozwijała platformę influencerską – TeamPlay oraz współkoordynowała długofalowe współprace z ponad 50 twórcami.

Działa też pod szyldem "Speak Your Brand", w ramach którego dzieli się wiedzą z zakresu komunikacji i budowania marki online, prowadząc consulting dla NGO, fundacji i start-upów. Współpracuje z Uniwersytetem SWPS, gdzie na kierunku school of ideas prowadzi zajęcia z kreowania i komunikowania marek. Na stworzonej przez siebie stronie Fopa.edu.pl omawia wymowę i pisownię obcych nazw i wyrażeń.

(AMS, 07.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.