Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 liderem oglądalności w maju. Kanał TVP Info znalazł się dopiero na 15. miejscu

W grupie 16-59 łączny udział TVP 1 i TVP 2 był w maju poniżej 10 proc. (fot. Darek Delmanowicz/PAP)

W maju TVP 1 uzyskał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN, a łączny udział Jedynki i Dwójki spadł poniżej 10 proc.

W grupie ogólnej TVP 1 zanotował 7,04 proc. udziału, co oznacza spadek z 8,03 proc. w maju 2023 roku. Udział Polsatu wyniósł 6,62 proc. (spadek z 7,37 proc.), TVN – 6,46 proc. (spadek z 6,73 proc.), a TVP 2 – 6,42 proc. (spadek z 7,24 proc.).

Czytaj też: Festiwal w Opolu oglądało w TVP 1 więcej widzów niż sopocką imprezę Polsatu

Pierwszą piątkę zamykał TVN 24, osiągając 6,01 proc. wobec 5,21 proc. rok wcześniej.

Dalej znalazły się:

  • TV 4 – 3,31 proc. (wzrost z 3,26 proc.),
  • TVN Siedem – 3,09 proc. (3,09 proc. przed rokiem),
  • TV Puls – 2,98 proc. (2,98 proc.),
  • TV Republika – 2,98 proc. (wzrost z 0,1 proc.)
  • i dziesiąty w rankingu TTV – 2,08 proc. (wzrost z 1,71 proc.).

Dopiero 15. miejsce zajął TVP Info – udział w rynku rok do roku spadł z 4,68 proc. do 1,27 proc.

W grupie komercyjnej 16-59 liderem był TVN, który zdobył 7,45 proc. udziału, co oznacza spadek z 7,93 proc. w maju 2023 roku. Polsat miał 6,83 proc. (spadek z 7,83 proc.), TVP 2 – 4,73 proc. (spadek z 5,25 proc.), a TVP 1 – 4,7 proc. (spadek z 5,54 proc.).

Czytaj też: Jakub Szymczuk zrezygnował ze stanowiska pierwszego fotografa prezydenta Andrzeja Dudy

Dalej znalazły się:

  • TVN Siedem – 3,75 proc. (spadek 3,9 proc.),
  • TVN 24 – 3,71 proc. (wzrost z 3,59 proc.),
  • TV Puls – 3,71 proc. (wzrost z 3,51 proc.),
  • TV 4 – 3,38 proc. (wzrost z 3,08 proc.),
  • TTV – 2,88 proc. (wzrost z 2,42 proc.)
  • i Puls 2 – 1,87 proc. (wzrost z 1,64 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Krzysztof Stanowski zapowiada debatę z prorosyjskim propagandystą. "Pogratulować pomysłu"

(KOZ, 04.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.