Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Maj 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Hojka, prezes Agory: Radio Zet zmniejsza dystans do RMF FM. "Powyżej oczekiwań"

- Uruchomiliśmy szereg nowych synergii dotyczących promocji i współpracy marketingowej - mówił Bartosz Hojka (fot. materiały prasowe)

Radio Zet "powyżej oczekiwań" realizuje cel zakładający zmniejszanie dystansu pod względem słuchalności do lidera, czyli RMF FM – poinformował Bartosz Hojka, prezes Agory.

Bartosz Hojka podczas spotkania z dziennikarzami przyznał, że inwestując w Eurozet, Agora oczekuje atrakcyjnego zwrotu. – Żeby to osiągnąć, potrzebna jest również realizacja celów dotyczących słuchalności. Tym celem dla Radia Zet jest zdobycie pozycji lidera na rynku radiowym w Polsce. W ubiegłym roku daliśmy sobie na ten cel pięć lat, czyli spodziewamy się osiągnąć go w ciągu czterech lat – tłumaczył Hojka.

Prezes Agory: "Wiele zostało już zrobione"

– Cel jest rozłożony na etapy w poszczególnych latach i kwartałach. Na tej ścieżce naszym najważniejszym celem jest zmniejszanie dystansu do lidera, czyli do RMF FM. Póki co ten cel jest realizowany powyżej oczekiwań – dodał prezes Agory.

Czytaj też: Agora z rekordowymi przychodami, ale stratą EBITDA w segmencie prasowym i internetowym

Bartosz Hojka mówił również o realizowanych synergiach. – Wiele zostało już zrobione – jak wspólna oferta reklamowa. Uruchomiliśmy szereg nowych synergii dotyczących promocji i współpracy marketingowej. W tym obszarze widzimy jeszcze spory potencjał w momencie przejęcia przez Agorę 100 procent udziałów. Obecność w spółce dużego mniejszościowego wspólnika w pewnym sensie utrudnia pełną współpracę zwłaszcza w tym obszarze promocji – wyjaśniał.

Dziś Agora ma 51 proc. udziałów w Eurozecie, pozostałe należą do SFS Ventures. Spółka zamierza przejąć pełną kontrolę nad nadawcą Radia Zet.

W okresie luty-kwiecień RMF FM zanotował 29,8 proc. udziału w czasie słuchania, a Radio Zet – 15,1 proc., co jest najlepszym rezultatem rozgłośni od okresu czerwiec-sierpień 2014 roku (badanie Radio Track).

Czytaj też: Agora prognozuje 10-15-proc. wzrost rynku reklamy zewnętrznej w 2024 roku

(KOZ, 27.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.