Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wielowieyska w "GW": start Gawryluk w wyborach prezydenckich planem B Morawieckiego

Dorota Gawryluk od połowy marca ma swój program publicystyczny "Lepsza Polska" (fot. materiały prasowe)

Start dziennikarki Polsatu Doroty Gawryluk w wyborach prezydenckich może być planem B byłego premiera Mateusza Morawieckiego - napisała w "Gazecie Wyborczej" Dominika Wielowieyska.

Zdaniem Dominiki Wielowieyskiej były premier zdaje sobie sprawę, że jego kandydatura może być zablokowana przez prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława Kaczyńskiego. "I być może ma także plan B: projekt »Dorota Gawryluk na prezydenta«" - uważa.

Jak podała "GW", z nieoficjalnych informacji z Pałacu Prezydenckiego wynika, że prezydent Andrzej Duda pytany, jakiego kandydata PiS powinien wystawić, miał powiedzieć, że przed rozpoczęciem kampanii jeszcze wiele się może zdarzyć, może się pojawić ktoś o poglądach konserwatywnych niekoniecznie związany z partią.

Czytaj też: REM: Anna Seremak powinna przeprosić za śmianie się z relacji o przemocy domowej

"Zostało to odczytane jako przychylność wobec startu Gawryluk i nie można wykluczyć, że dziennikarce Polsatu będzie pomagał szef gabinetu prezydenta Marcin Mastalerek. Bo Duda i Morawiecki grają w jednej drużynie" - czytamy w "GW".

W lutym rozmowie z Piotrem Głuchowskim w "Gazecie Wyborczej" Dorota Gawryluk zaprzeczała doniesieniom, że ma zamiar startować w wyborach prezydenckich. "Nie. Chcę budować lepszą Polskę, ale w Polsacie, porządnie wykonując swoją dziennikarską pracę. Te pańskie pytania o politykę robią się niestosowne" - stwierdziła Gawryluk.

Dorota Gawryluk od połowy marca ma swój program publicystyczny "Lepsza Polska". Billboardy z Gawryluk opatrzone hasłem "Lepsza Polska" przypominają plakaty wyborcze. Z nieoficjalnych informacji "GW" wynika, że w wyniku akcji promującej program Gawryluk poziom jej rozpoznawalności sięgnął niemal 90 proc.

Po czterech wydaniach "Lepszą Polskę" oglądało w głównym Polsacie średnio 714 tys. widzów, w Polsat News - 245 tys., a w Wydarzeniach 24 - 138 tys. (dane: Nielsen Media).

(KOZ, 15.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.