Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Maj 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki słuchalności. Wśród słuchaczy 25-49 lat poprawiły się RMF FM i Radio Zet

Lider słuchalności, czyli RMF FM, w grupie 25-49 lat zwiększył udział z 31,8 proc. do 32 proc. (fot. Naadir Shahul/Unsplash.com)

Wśród słuchaczy między 25. a 49. rokiem życia wzrosła słuchalność RMF FM i Rada Zet, a spadła Eski i RMF Maxx.

Z badania Radio Track realizowanego przez Kantar wynika, że w pierwszym kwartale 2024 roku RMF FM w grupie 25-49 lat uzyskał 32 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 31,8 proc. w pierwszym kwartale 2023 roku. Słuchalność Radia Zet wzrosła 12,8 proc. do 13,8 proc.

Czytaj też: Przychody Polskiego Radia w 2023 roku wyniosły prawie 418 mln zł. To wzrost

Spośród ogólnopolskich rozgłośni wyniki poprawiły też:

  • Jedynka (z 2 proc. do 2,2 proc.),
  • Trójka (1,5 proc. do 1,7 proc.),
  • Radio Maryja (z 0,7 proc. do 0,8 proc.)
  • i Dwójka (z 0,2 proc. do 0,4 proc.).

Spadek zanotowało z kolei Polskie Radio 24 – z 0,9 proc. do 0,3 proc.

Radio Vox FM było najchętniej słuchaną stacją ponadregionalną w grupie 25-49 – udział radia spadł jednak z 4,3 proc. do 4,2 proc. Antyradio miało 3,6 proc. (3,6 proc. także przed rokiem), Tok FM – 2,1 proc. (wzrost z 2 proc.), RMF Classic – 1,5 proc. (wzrost z 1,4 proc.), Muzo.fm – 0,6 proc. (spadek z 0,9 proc.), a Radio Wnet – 0,4 proc. (wzrost z 0,2 proc.).

Czytaj też: Agnieszka Drozd i Maciej Jankowski przechodzą z Radia Nowy Świat do radiowej Trójki

Wśród sieci radiowych prowadziło Radio Eska z 9,1 proc. (spadek z 9,4 proc.). Słuchalność zwiększyły: regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 (z 2,5 proc. do 3,1 proc.), Meloradio (z 1,1 proc. do 1,3 proc.), Rock Radio (z 0,6 proc. do 0,7 proc.) i Radio Pogoda (z 0,4 proc. do 0,5 proc.).

Udział sieci RMF Maxx wyniósł 5 proc. (spadek z 5,4 proc.), Radia Złote Przeboje – 2,3 proc. (spadek z 2,5 proc.), Radia Plus – 1,2 proc. (spadek z 1,3 proc.), Eski 2 – 1,1 proc. (przed rokiem Radio SuperNova – 1,5 proc.), a Chillizet – 0,3 proc. (spadek z 0,4 proc.).

Czytaj też: Likwidator Jacek Grudzień także redaktorem naczelnym Radia Łódź. Nowa struktura organizacyjna

(KOZ, 11.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.