Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS wprowadza cyfrową ofertę na globalną platformę programatyczną Broadsign

Pierwsze kampanie zostaną zrealizowane już na przełomie marca i kwietnia (fot. materiały prasowe)

Grupa AMS podpisała umowę z Broadsign, firmą działającą na rynku programatycznej reklamy cyfrowej.

Dzięki tej współpracy cyfrowe inventory spółki będzie dostępne za pośrednictwem platformy SSP (supply-side platform) od Broadsign. Platforma umożliwia globalnym reklamodawcom dostęp do popularnych ekranów reklamowych w całej Polsce za pośrednictwem 35 platform DSP – omnichannel i OOH – które są zintegrowane z systemem Broadsign, w tym Google Display&Video 360 oraz Adform.

Czytaj też: Krzysztof Kosewski dołączył do Group One Media w roli eksperta TV

Integracja systemów AMS z platformą sprzedażową Broadsign ma dać reklamodawcom bezpośredni dostęp do powierzchni reklamowych.

Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w AMS, zapowiada, że pierwsze kampanie zostaną zrealizowane na przełomie marca i kwietnia. – Rozmowy z potencjalnymi klientami przebiegają obiecująco – dodaje Gołąb.

System nośników Digital Indoor od AMS jest obecny w 80 galeriach handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach.

Czytaj też: Adidas po 70 latach przestanie być sponsorem niemieckiego futbolu. Wchodzi Nike

(AMS, 26.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.