Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS z Gemiusem w oparciu o Mediapanel zmierzy zasięg reklamy zewnętrznej

AMS był jednym z inicjatorów włączenia reklamy Out-of-Home do Mediapanelu (fot. materiały prasowe)

AMS podpisała umowę z firmą badawczą Gemius i na podstawie danych z badania crossmediowego Mediapanel zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach zewnętrznych.

To kolejny etap rozwoju badań widowni reklamy Out-of-Home w Polsce realizowany przez AMS. Obecnie w ramach spółki Instytut Badań Outdooru firma prowadzi badanie Outdoor Track. Dostarcza ono rynkowi kontakty VAC (Visibility Adjusted Contact) jako walutę w rozliczeniach kampanii Out-of-Home realizowanych w dziesięciu największych aglomeracjach w Polsce.

Dane z Mediapanelu dotyczące reklamy zewnętrznej (klasycznej i digitalowej) mają pozwolić na bezpośrednie porównanie jej efektywności z dotychczas badanymi mediami.

(AMS, 21.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.