Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Znani w Polsce eksperci rynku powołali Stowarzyszenie Praktyków Transformacji Cyfrowej

Informacje o stowarzyszeniu można znaleźć na stronie Praktycy.eu (screen: Praktycy.eu)

Grupa ekspertów od transformacji cyfrowej w polskich mediach powołała do życia Stowarzyszenie Praktyków Transformacji Cyfrowej. Menedżerowie, którzy cyfryzowali największe polskie wydawnictwa łączą siły i zakładają stowarzyszenie, by pomagać innym.

- Świat mediów stoi dziś przed wieloma wyzwaniami, a jedną z najważniejszych jest skuteczna transformacja cyfrowa - mówi jeden z inicjatorów, Paweł Nowacki.

- Procesy cyfryzacji w wielu miejscach są powierzchowne, częściowe, niedokończone. Nadal wiele mediów potrzebuje wiedzy i wsparcia. Tempo zmian nie pozostawia miejsca ani na błędy, ani na wahania. Wiele mediów tworzących bardzo wartościowe treści może tego nie przetrwać - dodaje Jarosław Śliżewski.

- Uznaliśmy, że warto podzielić się swoimi doświadczeniami ze wszystkimi podmiotami borykającymi się z efektywnym prowadzeniem biznesu w internecie. Nasze stowarzyszenie grupuje osoby, które cyfryzowały największe polskie organizacje mediowe. Są wśród naszych członków specjaliści różnych dziedzin, od treści, przez produkt i technologie, po reklamę i marketing - podkreślają założyciele.

Stowarzyszenie chce pomagać w dostosowaniu cyfrowych mediów do zmian w wyszukiwarkach, zmian w systemach reklamowych, narzędziach AI w newsroomach, a także we wdrażaniu formatów dla czytelników z różnych kategorii wiekowych. W celach statutowych oprócz rozpowszechniania wiedzy o możliwościach rozwoju biznesu w digitalu zapisano także przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów, a także wspieranie wydawców różnego typu w skutecznym przeniesieniu ich operacyjnej działalności do świata digitalu.

Członkami założycielami Stowarzyszenia Praktyków Transformacji Cyfrowej są m.in. Mirosław Kowalski, Paweł Nowacki, Jarosław Śliżewski, Magdalena Biednik, Ewa Liszcz, Dariusz Kołtko, Grzegorz Gądek, Adam Wojdyło, Tomasz Kowalski. Wszyscy pracowali w największych wydawnictwach w obszarze ich cyfryzacji, m.in. w Polska Press, Agorze, "Rzeczpospolitej", "Super Expressie", Wirtualnej Polsce, Grupie O2, Gratka.pl, Naszemiasto.pl.

(PAR, 15.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.