Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Cycoń-Kościówko i Krzysztof Wus w zespole Investment & Trading Publicis Groupe

Katarzyna Cycoń-Kościówko i Krzysztof Wus w zespole Investment & Trading w Publicis Groupe. Zespół ten, kierowany przez Bartosza Sieradzkiego, jest częścią ponad 100-osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz-Kundera (fot. materiały prasowe)

Katarzyna Cycoń-Kościówko i Krzysztof Wus dołączyli do zespołu Investment & Trading, zajmującego się realizacją strategii handlowych i inwestycyjnych dla klientów agencji mediowych Publicis Groupe oraz analityką biznesową w obszarze mediów i reklamy.

Krzysztof Wus, na stanowisku trading director będzie kierował teamem odpowiedzialnym za współpracę z agencjami Zenith oraz Spark Foundry w obszarze wszystkich mediów, raportując bezpośrednio do Bartosza Sieradzkiego, investment & trading director Publicis Groupe.

Katarzyna Cycoń-Kościówko dołącza do zespołu Małgorzaty Bartoszewicz-Świątek, trading director, i jako digital trading manager będzie odpowiadać za strategie handlowe w mediach cyfrowych dla agencji Starcom.

Krzysztof Wus był związany z agencjami mediowymi MEC i Carat, a przez ostatnie pięć lat Mindshare i GroupM. Odpowiadał za planowanie i strategię TV dla klientów agencji, stojąc na czele specjalistycznej komórki w ramach nowych struktur. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla takich firm, jak Kompania Piwowarska, Mondelez, Mattel czy TK Maxx.

Katarzyna Cycoń-Kościówko przez osiemnaście lat była związana z IPG Mediabrands. Zaczynała pracę w agencji mediowej UM, w której odpowiadała za obszar digital dla takich klientów, jak między innymi: Polkomtel, Polpharma, Grupa OLX, PLL LOT, Mastercard czy Orkla Care. W 2020 roku dołączyła do zespołu trade, jako digital trading manager.

Zespół Investment & Trading, kierowany przez Bartosza Sieradzkiego, jest częścią ponad 100-osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz-Kundera, chief investment officer Publicis Groupe Polska. PMX tworzy i realizuje strategie negocjacyjne i handlowe, buduje portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmuje się działaniami reklamowymi w modelu programmatic (PM Precission) oraz realizuje bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).

(AMS, 14.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.