Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer wycofuje się z rynku marketingu cyfrowego, pięć agencji sprzedał Grupie WeNet

WeNet Group ma 17 biur w Polsce oraz swoje przedstawicielstwa za granicą (Słowacja, Czechy, Węgry) (screen: wenet.pl)

Bauer sprzedał Grupie WeNet pięć agencji specjalizujących się w świadczeniu usług SEO i SEM tworzących Grupę Semergy. – Wyjście z tego biznesu pozwoli nam skupić się operacyjnie na trwającej transformacji naszej podstawowej działalności wydawniczej i radiowej – mówi "Presserwisowi" Maciej Brzozowski, dyrektor PR wydawnictwa Bauer.

– Sektor usług marketingu cyfrowego w Polsce jest bardzo dynamiczny, ale rozdrobniony. Wymaga konsolidacji, aby stworzyć firmy o wielkości i skali potrzebnej do inwestowania i wprowadzania innowacji dla klientów. Bauer Media Group podjęła strategiczną decyzję, aby nie być konsolidatorem. Wierzymy, że WeNet posiada specjalistyczną wiedzę B2B w polskim sektorze usług marketingu cyfrowego i możliwości, aby przeprowadzić niezbędną konsolidację – uzasadnia Maciej Brzozowski decyzję koncernu o sprzedaży Grupy Semergy.

Czytaj też: Kancelaria Lega Artis wyzywa wulgarnie "Press", bo opisał jej antyukraiński blog

Przejęcie Grupy Semergy przez Grupę WeNet, jednego z największego dostawców rozwiązań marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorców w Polsce, zostało poprzedzone wydaniem zgody przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zgoda na dokonanie transakcji objęła marki Sunrise Systems, Artefakt, Widzialni.pl, Semahead oraz Grupę TENSE, które specjalizują się w dostarczaniu rozwiązań marketingu internetowego. „Świadczą szereg usług komplementarnych do oferty WeNet Group, takich jak optymalizacja wyszukiwarek (SEO), usługi pay per click (PPC), content marketing, analityka internetowa i obsługa mediów społecznościowych” – podano w komunikacie.

„Akwizycja Grupy Semergy ma przełomowe znaczenie dla rozwoju Grupy WeNet. Po tej transakcji osiągniemy w 2024 roku przychody na poziomie około 400 mln zł oraz zysk EBITDA w wysokości ponad 80 mln zł. Po uwolnieniu synergii przychodowych i kosztowych EBITDA Grupy WeNet powinna przekroczyć 100 mln zł, a portfolio klientów 75 tysięcy” – zapowiada cytowany w komunikacie Jarosław Mikos, prezes WeNet Group SA.

Czytaj też: "Innej takiej gazety nie ma". Wojciech Czuchnowski, Dziennikarz Roku, w ważnej rozmowie

(MZD, 05.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.