WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Sportowy rezygnuje z Poranków. Kanał Zero ponownie górą

Kanał Sportowy oficjalnie podziękował prowadzącym poranne audycje i zakończył z nimi współpracę (fot. Twitter.com/Kanał Sportowy)

Kanał Sportowy poinformował w mediach społecznościowych o rezygnacji z Poranków. To bezpośredni efekt nadawanych od początku lutego o tej samej porze tego samego typu programów śniadaniowych nadawanych przez Kanał Zero należący do Krzysztofa Stanowskiego. Od dziś Kanał Sportowy startuje z nowym formatem Tylko Sport.

Zarówno właściciele Kanału Sportowego, jak i Stanowski, który po odejściu z KS utworzył Kanał Zero, odżegnywali się od tego, że podmioty będą stanowić dla siebie konkurencję. Jednak w tym konkretnym przypadku nie udało się uniknąć porównań. Poranne programy były nadawane w tym samym czasie, prezentując podobną tematykę. Nowy format ma też bardziej atrakcyjnych prowadzących, na czele z Izabellą Krzan, która dzięki temu płynnie przeszła do firmy Stanowskiego z Telewizji Polskiej.

- Początkowo mieliśmy na żywo widownię sięgającą 35 tysięcy widzów, potem ustabilizowała się między 15 a 25 tysięcy - przyznał Stanowski podczas środowej wieczornej Godziny Zero z selekcjonerem piłkarskiej reprezentacji Polski Michałem Probierzem. Liczba wyświetleń na YouTube porannych programów KZ waha się od 140 do 284 tys. (poniedziałkowy występ Stanowskiego w towarzystwie Człowieka Vargi).

Czytaj też: Nowy "Press": Chrabota o redakcji i muzyce, maestro Kącki, sylwetka Pacewicza i...

W tym czasie wyświetlenia porannych KS to liczby pomiędzy 13 a 25 tys. Uznano więc, że trzeba będzie poszukać widzów przy innych formatach.

Na platformie X szefowie Kanału Sportowego (Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski) zapowiedzieli, że 1 marca wystartuje nowy format - Tylko Sport. Codziennie o godz. 10, od poniedziałku do piątku.

- Od niedzieli do wtorku będą z wami stałe programy: Loża Piłkarska, Moc Futbolu i KS Europa - zapowiada Kanał Sportowy.

Obecnie cały Kanał Sportowy ma w sumie 994 tys. subskrypcji. Istniejący od 1 lutego Kanał Zero już 932 tys. Na dziś wieczór Stanowski zapowiedział audycję, w której podsumuje miesiąc działalności swojego projektu. 

W 2022 roku Kanał Sportowy osiągnął przychód na poziomie 24 mln zł, generując ponad 5,5 mln zł zysku netto. Założyciele postanowili podzielić się sukcesem, wypłacając sobie po milionie złotych jako dywidendę. Tamte wyniki ogłoszono w marcu ub.r. W związku z konkurencją Kanału Zero, spadającymi wyświetleniami i stopniowym odchodzeniem reklamodawców prognozy dla Kanału Sportowego nie są najlepsze. 

(MAC, 01.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.