Dział: RADIO

Dodano: Luty 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet przywraca "Rozmowy rolowane"

Od wczoraj na antenie Radia Zet znów emitowane są odcinki audycji "Rozmowy rolowane".

Cykl powrócił na antenę stacji po przeszło pięciomiesięcznej przerwie. Program prowadzić będą – jak przed przerwą – Rafał Bryndal i Edyta Jungowska oraz Borys Szyc. ”Rozmowy rolowane” zastąpią emitowane wcześniej programy, w których występowała cała trójka: ”Szyc z Bryndalem, czyli o takich dwóch, co mogą ukraść wszystko” i ”Babska szkoła jazdy”. Stacja tłumaczy, że zmiany zostały wprowadzone na życzenie słuchaczy i zostały poprzedzone badaniami marketingowymi. Premierowe odcinki ”Rozmów rolowanych” będą emitowane w dni powszednie o 7.45, a powtarzane następnego dnia roboczego o 6.45.

(KRZ, 13.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Luty 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słabe wyniki Brokera FM w 2006 roku

O 21,6 proc. spadł zysk netto Grupy Broker FM w 2006 r. w porównaniu z 2005 rokiem. Przychody Grupy wzrosły o 3,6 proc. Zarząd ocenia te wyniki jako niesatysfakcjonujące.

Spółka podała wczoraj wieczorem, że przychody Brokera po czterech kwartałach ub.r. wyniosły 179,8 mln zł, a zysk netto 15,7 mln zł. EBITDA osiągnęła 22,6 mln zł (spadek o 24,3 proc. w stosunku do 2005 roku). Największą część przychodów stanowiły wpływy z działalności radiowej, które osiągnęły poziom 128,1 mln zł (wzrost o 0,2 proc.). Działalność agencyjna przyniosła przychód w wysokości 23 mln zł (spadek o 1,4 proc.), a w zakresie pośrednictwa – 26,4 mln zł (wzrost o 33,3 proc.). Wśród przychodów z działalności radiowej dominują przychody ze sprzedaży czasu reklamowego RMF FM – 120,4 mln zł (spadek o 3,6 proc.). Przychody RMF Classic wyniosły 1,3 mln zł (spadek o 0,9 proc.), a z SMS-ów – 5,3 mln zł (wzrost o 581 proc.). W samym czwartym kwartale przychody Brokera spadły o 4,4 proc. w porównaniu z tym kwartałem 2005 r., do poziomu 50,1 mln zł. Zysk netto za ten okres spadł o 69,5 proc. i wyniósł 2 mln zł, a EBITDA 1,2 mln zł (spadek o 88,9 proc.). Przychody z działalności radiowej osiągnęły w tym okresie 36,7 mln zł (wzrost o 13,7 proc.), z tego przychody ze sprzedaży czasu RMF FM - 33 mln zł (spadek o 15,4 proc.). Zarząd Brokera tłumaczy wyniki drastycznym zmniejszeniem w drugiej połowie roku radiowych budżetów reklamowych firm telekomunikacyjnych, przede wszystkim operatorów telefonii komórkowej, co było spowodowane wyczekiwaniem na wejścia na rynek nowego operatora P4. Ponadto niskie ceny reklamy telewizyjnej w kilku przypadkach spowodowały, że ogólnopolskie firmy (np. sieci handlowe) zmieniły swoją strategię reklamową, przenosząc budżety z radia do telewizji.

(KRZ, 13.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo