WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio wreszcie dołącza do komercyjnych i zagra utwór "Give Peace A Chance"

Akcja jest wspólną inicjatywą największych komercyjnych nadawców radiowych w Polsce (fot. materiały prasowe)

Polskie Radio w tym roku włączy się w inicjatywę rozgłośni komercyjnych, żeby w rocznicę wybuchu wojny w Ukrainie zagrać utwór "Give Peace A Chance" Johna Lennona.

Akcja jest wspólną inicjatywą największych komercyjnych nadawców radiowych w Polsce: Grupy Eurozet, Grupy RMF i Grupy Radiowej Time. W tym roku do tego grona dołączyło również Polskie Radio, które rok temu wyemitowało inną piosenkę niż radia komercyjne.

Pomysł wspólnego grania najsłynniejszego antywojennego protest songu powstał w 2022 roku tuż po wybuchu wojny w Ukrainie, a inicjatorem była niemiecka rozgłośnia lokalna Radioeins (rdd). 4 marca 2022 w akcji wzięło udział ponad 150 stacji radiowych w całej Europie. Od tego czasu akcja kontynuowana jest w Polsce.

Czytaj też: Radio Kraków nie ma pieniędzy, więc sprzedało swój fortepian za milion złotych

Piosenkę "Give Peace A Chance" usłyszeć będzie można w stacjach radiowych w sobotę 24 lutego o godz. 9.45.

"Give Peace A Chance" to utwór nagrany przez Johna Lennona w lipcu 1969 roku. Powstał podczas sesji w hotelu na Bahamach jako wyraz sprzeciwu wobec wojny w Wietnamie. Z czasem piosenka stała się antywojennym hymnem przywoływanym w czasie różnych konfliktów zbrojnych.

(KOZ, 23.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.