Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FuboTV pozywa Disneya, Fox Corp. i Warner Bros. Discovery za projekt wspólnej platformy sportowej

FuboTV od czasu ogłoszenia przez trio gigantów decyzji o utworzeniu wspólnej platformy straciło ponad jedną czwartą wartości

W odpowiedzi na ogłoszony przez Disneya, Fox Corp. i Warner Bros. Discovery projekt wspólnej sportowej platformy streamingowej FuboTV (platforma specjalizująca się w transmisjach sportowych) złożyła pozew sądowy. Według firmy medialni giganci są zaangażowani w "antykonkurencyjne działania".

David Gandler, współzałożyciel i dyrektor generalny FuboTV, stwierdza w komunikacie: "Każda z tych firm konsekwentnie angażuje się w praktyki antykonkurencyjne, których celem jest monopolizacja rynku, stłumienie wszelkich form konkurencji, tworzenie wyższych cen dla abonentów i oszukiwanie konsumentów".

Czytaj też: Sky Deutschland o połowę ogranicza liczbę kanałów filmowych

W pozwie stwierdzono, że w przyszłości firmy medialne pójdą dalej, nie udostępniając swoich treści Fubo innym podmiotom. Obecnie do gigantów należy blisko 85 proc. praw do transmisji na rynku amerykańskim (ale tylko część na wyłączność).

FuboTV to amerykańska usługa streamingowa dla klientów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Hiszpanii. Sieć ma ponad 200 kanałów i ponad 1,5 mln abonentów. Koncentruje się przede wszystkim na kanałach dystrybuujących wydarzenia sportowe na żywo. Od czasu informacji o nowej usłudze mającej streamować sport akcje Fubo przez dwa tygodnie spadły o 26 proc.

W ubiegłym tygodniu poinformowano, że Departament Sprawiedliwości USA zamierza zbadać projekt sportowej platformy streamingowej, która na mocy umowy między The Walt Disney Company, Fox Corp. i Warner Bros. Discovery ma ruszyć najpóźniej jesienią. Obawy dotyczą konkurencji na rynku i tego, czy serwis nie zaszkodzi konsumentom, ligom sportowym i rynkowym rywalom.

Czytaj też: "Oppenheimer" zdobył 7 nagród BAFTA. Próba generalna przed Oscarami dla Christophera Nolana

(MAC, 22.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.