WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Walendzik odpowiada za stworzenie działu PR & social media w agencji Mufu

Marta Walendzik jest współzałożycielką kanału „7 metrów pod ziemią” na YouTubie, z którym związana była w latach 2017-2021. Wykładała we wrocławskim oddziale Uniwersytetu SWPS (fot. Maja Hylewicz)

Marta Walendzik objęła nowo powstałe stanowisko PR & social media director w agencji kreatywnej Mufu. Ostatnie 10 lat związana była z mediami.

W Mufu będzie odpowiedzialna za stworzenie i kierowanie działami PR i social mediów. Do tej pory agencja obsługiwała klientów w zakresie projektowania graficznego i wideo. "Tworzyliśmy także reklamy outdoorowe, murale czy neony. Końcówka roku przyniosła nam kilka realizacji mocniej związanych z obszarem PR i uznaliśmy, że naturalnym krokiem w rozwoju firmy będzie powołanie takiego działu" – informuje dyrektorka zarządzająca agencji Ewa Ostrowska-Kunert.

Czytaj też: Zofia Bugajna-Kasdepke na czele zarządu SEC Newgate CEE. Wcześniej była wiceprezeską

Walendzik zaczynała w redakcji Newsweek.pl, później odpowiadała m.in. za komunikację w social mediach segmentu marek premium wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska (tygodnik „Newsweek Polska”, magazyny „Forbes” i „Forbes Women”). Później jako head of social media zarządzała zespołem odpowiadającym za media społecznościowe Grupy naTemat. Z Kingą Sabak od 2020 roku tworzy duet kreatywny Te Dwie, w ramach którego pracuje z klientami indywidualnymi oraz przeprowadza szkolenia i audyty dotyczące mediów społecznościowych.

W portfolio Mufu są m.in.: Disney, Otomoto, Wirtualna Polska, PGE, Orlen, PZU, Siemens, Acer.

Czytaj też: Pięć spraw, które w tym roku trzeba mieć na uwadze. Powstał raport „Creating Advantage in 2024”

(AMS, 21.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.