Dział: INTERNET

Dodano: Luty 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Portal Wszystko.pl po siedmiu miesiącach zamknięty przez Comarch

Sprzedawcy mogą realizować dotychczasowe zamówienia do 30 kwietnia (screen: Wszystko.pl)

Koncern informatyczny Comarch podjął decyzję o zamknięciu swojej platformy e-commerce Wszystko.pl. Spółka chce koncentrować się na innych obszarach działalności. Platforma działała przez siedem miesięcy.

W komunikacie Comarch podkreśla, że technologia stworzona na potrzeby Wszystko.pl będzie wykorzystywana w innych rozwiązaniach firmy. Jak wyjaśniają przedstawiciele spółki, Comarch zamierza skoncentrować się na realizacji bieżących, wysokomarżowych kontraktów oraz na znacznych inwestycjach w obszarach: AI, APS (system umożliwiający zaawansowane planowanie produkcji), POS (kompleksowy system obsługi punktów sprzedaży), KSeF (Krajowy System e-Faktur) zwiększających przewagę konkurencyjną rozwiązań Comarch ERP, szczególnie dla e-commerce.

Zobacz także: RMN nadal wydaje decyzje ws. mediów publicznych. "Nie ma umocowania prawnego"

Od 15 lutego klienci nie mają możliwości składania nowych zamówień, ale sprzedawcy mogą realizować dotychczasowe zamówienia do 30 kwietnia.

Wszystko.pl miało być konkurencją dla Allegro oraz Amazona. Prace nad projektem trwały dwa lata, a oficjalna premiera odbyła się w lipcu ub.r.

Agencją odpowiedzialną za działania kreatywne Wszystko.pl była Adheads.

(KAP, 16.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.