WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport 1 najlepszy. W styczniu z najlepszą oglądalnością wśród kanałów sportowych

Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w styczniu średnio 1,19 proc. udziału

W styczniu liderem oglądalności wśród kanałów sportowych był Eurosport 1.

Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w styczniu średnio 1,19 proc. udziału (spadek z 1,23 proc. w styczniu 2023). Stacja relacjonuje m.in. Puchar Świata w skokach narciarskich czy tenisowy Australian Open. Drugi był naziemny TVP Sport – 0,69 proc. (spadek z 0,94 proc.), a trzeci Polsat Sport (Grupa Polsat Plus), który zanotował 0,5 proc. udziału wobec 0,33 proc. rok wcześniej.

Czytaj też: Rozmowy po serwisie „Dzisiaj" TV Republika mają średnio 561 tys. widzów. Kamiński i Wąsik hitem

Kolejne miejsca zajęły:

  • Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,22 proc. (spadek z 0,28 proc.), 
  • Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,14 proc. (spadek z 0,18 proc.),
  • Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) – 0,11 proc. (w górę z 0,09 proc.),
  • Polsat Sport News (Grupa Polsat Plus) – 0,05 proc. (wzrost z 0,04 proc.),
  • Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,05 proc. (spadek z 0,07 proc.),
  • Polsat Sport Fight (Grupa Polsat Plus) – 0,04 proc. (wzrost z 0,03 proc.),
  • Eleven Sports 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,03 proc. (bez zmian)
  • i Extreme (Extreme Channel Limited) – 0,03 proc. (wzrost z 0,01 proc.)

W grupie komercyjnej 16-59 liderem był Eurosport 1 – 0,84 proc. (spadek z 0,86 proc.), a następne w kolejności TVP Sport – 0,52 proc. (spadek z 0,84 proc.) oraz Polsat Sport – 0,38 proc. (wzrost z 0,18 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Materiał Renaty Kijowskiej z "Faktów" TVN najczęściej cytowany w 2023 roku

(MNIE, 17.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.