PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność programu "Miłosz Kłeczek zaprasza" w TV Republika. Średnio dobrze

Miłosz Kłeczek w TV Republika prowadzi programy "Miłosz Kłeczek zaprasza" i "Wysokie napięcie" (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Średnio 419 tys. widzów ogląda w TV Republika program publicystyczny "Miłosz Kłeczek zaprasza". Z danych od 17 stycznia do 8 lutego wynika, że emitując go, stacja ma średnio 3,79 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,46 proc. w grupie komercyjnej 16-59. Program jest nadawany od wtorku do piątku ok. 18.20. Najwięcej widzów miał dotąd odcinek z 23 stycznia – 683 tys.

Dla porównania, w styczniu stacja notowała średnio 3,52 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,71 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 2,12 proc. w komercyjnej 16-59.

Kłeczek narusza zasady obiektywizmu i uczciwości

Miłosz Kłeczek jest kojarzony z konfrontacyjnym sposobem prowadzenia programów i daleką od bezstronności metodą pracy na konferencjach prasowych. W kwietniu 2022, gdy pracował w TVP, Rada Etyki Mediów stwierdziła, że materiał Kłeczka o mobbingu w Senacie naruszał zasady prawdy, obiektywizmu, oddzielenia informacji od komentarza oraz szacunku i tolerancji.

Czytaj też: "Tucker Carlson to pożyteczny idiota". CNN, "NYT" i BBC komentują wywiad z Putinem

Z kolei we wrześniu 2021 roku REM uznała, że w programie "O tym się mówi" Miłosz Kłeczek zadawał senatorowi Kazimierzowi Kleinie nieobiektywne pytania oraz nie pozwalał mu dojść do głosu. REM podkreślała wtedy, że naruszono zasady obiektywizmu i uczciwości. W TVP prowadził też m.in. "Polska mówi" i "Arenę poglądów".

W TV Republika pracuje od stycznia. Prowadzi "Miłosz Kłeczek zaprasza" i "Wysokie napięcie".

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Pracownicy regionalnych rozgłośni nie chcą łączenia z oddziałami TVP. 741 podpisów

(MNIE, 12.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.