Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Polski Związek Łowiecki  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Polski Związek Łowiecki  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Polski Związek Łowiecki  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Geekweek.interia.pl na pierwszym miejscu wśród serwisów technologicznych

Geekweek.interia.pl awansował z trzeciego miejsca, wyprzedzając m.in. Telepolis.pl, który w listopadowym zestawieniu był na szczycie zestawienia (fot. Unsplash.com)

W grudniu 2023 roku na czele serwisów technologicznych znalazł się serwis Geekweek.interia.pl. Duży przyrost liczby użytkowników zanotował Komputerswiat.pl.

Jak wynika z danych Mediapanelu, w grudniu 2023 roku Geekweek.interia.pl (Grupa Polsat-Interia) odwiedziło 5,17 mln internautów (wzrost o 9,32 proc. w porównaniu z listopadem 2023). Za nim był Komputerswiat.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,12 mln (wzrost o 22,48 proc.) i Telepolis.pl (Comperia) – 4,67 mln (spadek o 14,93 proc.), który spadł z pierwszej pozycji zestawienia.

Dalej były: Google Play (Google) – 4,27 mln (spadek o 16,37 proc.), Tech.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) - 3,89 mln (wzrost o 0,15 proc.), Dobreprogramy.pl (Wirtualna Polska Holding) - 2,53 mln (spadek o 15,48 proc.), Elektroda.pl (AspenCore) - 2,43 mln (spadek o 5,76 proc.), Android.com.pl (SmartWeb Media) - 2,41 mln (spadek o 18,07 proc.), Benchmark.pl (Wirtualna Polska Media) – 2,37 mln (wzrost o 9,38 proc.), Spidersweb.pl (Grupa Spider’s Web) - 1,97 mln (wzrost o 5,96 proc.).



Serwisy Elektroda.pl, Telepolis.pl, Android.com.pl i Google Play nie są audytowane przez Mediapanel. Ich wyniki są estymowane

(MZD, 11.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.