Liczba chętnych na stanowiska naczelnych w Polska Press  |  Media publiczne skutecznie postawione w stan likwidacji  |  Producent "Kuchennych rewolucji" ze spadkiem  |  Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  Debaty wracają do radiowej Czwórki  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Zaskakujące: młodzi oglądają telewizję dłużej  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba chętnych na stanowiska naczelnych w Polska Press  |  Media publiczne skutecznie postawione w stan likwidacji  |  Producent "Kuchennych rewolucji" ze spadkiem  |  Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  Debaty wracają do radiowej Czwórki  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Zaskakujące: młodzi oglądają telewizję dłużej  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba chętnych na stanowiska naczelnych w Polska Press  |  Media publiczne skutecznie postawione w stan likwidacji  |  Producent "Kuchennych rewolucji" ze spadkiem  |  Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  Debaty wracają do radiowej Czwórki  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Zaskakujące: młodzi oglądają telewizję dłużej  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sztuczna inteligencja wiodącym tematem IV Forum Mediów Lokalnych "Lokalsi 4.0"

Podczas forum zostanie rozstrzygnięty konkurs Local e-Journalism Awards (fot. PAR)

IV Forum Mediów Lokalnych "Lokalsi 4.0" – konferencja wydawców i dziennikarzy mediów lokalnych – zostanie poświęcone przede wszystkim sztucznej inteligencji. Forum odbędzie się 6 marca w Kampusie Google na warszawskiej Pradze.

To już czwarta edycja dorocznego spotkania polskich wydawców lokalnych mediów cyfrowych, organizowanego przez Stowarzyszenie Mediów Lokalnych.

Czytaj też: Orlen szuka kolporterów dla Ruchu i swoich stacji paliw. Przetarg trwa

– Dynamicznie rozwijające się technologie stanowią dla lokalnych wydawców duże wyzwanie – stajemy przed koniecznością systematycznego ich wdrażania do codziennej działalności naszych wydawnictw – mówi Piotr Piotrowicz, prezes SML. – Pojawia się wiele problemów. Stąd w naszym środowisku cały czas jest sygnalizowana potrzeba spotkań. I to nie takich za pomocą komunikatorów, ale przede wszystkim offline. W czasie bezpośrednich rozmów możemy lepiej poznać oczekiwania wydawców i dziennikarzy i w odpowiedni sposób przygotować działania Stowarzyszenia i jego agend.

W czasie trwania tegorocznego Forum Mediów Lokalnych przybliżona zostanie nie tylko problematyka dynamicznego rozwoju AI. Zaprezentują się też polskie start-upy, które w swojej działalności wykorzystują sztuczną inteligencję, również w obszarach mogących zainteresować lokalne media.

– Przedstawimy też przykłady stosowania AI przez portale członków SML. Nie jest bowiem tak, że lokalni wydawcy z założonymi rękami przyglądają się rewolucji technologicznej – dodaje Mateusz Orzechowski, wiceprezes SML.

Czytaj też: Oferta zakupu Radia Katowice przez samorządowców bez odpowiedzi MKiDN

W programie forum pojawią się panele poświęcone wykorzystaniu AI w mediach lokalnych. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, w jaki sposób rewolucja AI zmienia świat biznesu i co daje wsparcie AI w wyszukiwarce Google. Organizatorzy przedstawią też informację o realizacji projektu "Lokalsi dla demokracji". Dzień zakończy gala wręczenia nagród w konkursie dziennikarskim SML. Cały program forum można znaleźć na stronie lokalsi4-0.pl.

Konferencja odbywa się dzięki wsparciu Google Polska, strategicznego partnera Stowarzyszenia Mediów Lokalnych. – Wsparcie Google Polska jest dla Stowarzyszenia kluczowe. Bez naszych partnerów z największej firmy technologicznej świata nie udałoby się zrealizować nie tylko Forum Mediów Lokalnych, ale także wielu innych przedsięwzięć, spośród których szczególną wagę przykładamy do wsparcia technologicznego i całego pakietu szkoleń – mówi Piotr Piotrowicz.

IV Forum Mediów Lokalnych "Lokalsi 4.0" rozpocznie się 6 marca o godz. 10 w Kampusie Google w Warszawie. 

Czytaj też: TikTok dołącza do kampanii świadomościowej SEXEDPL i T-Mobile dotyczącej bezpiecznego internetu

(PAR, 07.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.