Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Kierownictwo "Super Expressu"  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Kierownictwo "Super Expressu"  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Kierownictwo "Super Expressu"  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 najchętniej oglądaną telewizją w styczniu. TV Republika na 6. miejscu

Udział TVN 24 w rynku rok do roku wzrósł w grupie 4+ z 4,76 proc. do 7,73 proc. (fot. Krzysztof Dubiel/TVN 24)

W styczniu 2024 roku TVN24 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. TV Republika była szóstą najchętniej oglądaną stacją.

W grupie ogólnej TVN 24 uzyskał 7,73 proc. udziału, co oznacza wzrost z 4,76 proc. w styczniu 2023 roku. 

Udział TVP 2 wyniósł 6,65 proc. (spadek z 7,9 proc.), TVP 1 - 6,6 proc. (spadek z 7,89 proc.), TVN - 6,22 proc. (spadek z 7,38 proc.), a Polsatu - 6,2 proc. (spadek z 7,48 proc.). 

Szóste miejsce zajęła TV Republika, osiągając 3,52 proc. udziału wobec 0,11 proc. rok wcześniej. Stacja wyprzedziła naziemne TVN Siedem - 3,05 proc. (wzrost z 2,78 proc.), TV 4 - 2,68 proc. (spadek z 2,89 proc.) i TV Puls - 2,47 proc. (spadek z 2,95 proc.).

Pierwszą dziesiątkę zamykał Polsat News z 2,15 proc. udziału (wzrost 1,64 proc.). Poza nią wypadł TVP Info, który zajął dopiero 12. pozycję (1,52 proc. udziału wobec 4,43 proc. rok wcześniej).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN, zdobywając 7,16 proc. udziału w rynku (spadek z 8,41 proc.). Za nim uplasowały się: Polsat - 6,97 proc. (spadek z 8,16 proc.), TVN 24 - 5,03 proc. (wzrost z 3,11 proc.), TVP 2 - 4,89 proc. (spadek z 6,14 proc.) i TVP 1 - 4,67 proc. (spadek z 5,5 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 02.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.