Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 07, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia wzmacnia dział sprzedaży

Dwoje nowych pracowników ma warszawska filia działu sprzedaży portalu Interia.pl. Do zespołu dołączyli: Urszula Sławek i Michał Kowalczyk.

Oboje pracują na stanowiskach advertising account i odpowiadają za bieżące kontakty z klientami. Urszula Sławek jest absolwentką Szkoły Prawa i Administracji Zrzeszenia Prawników Polskich. Pracowała m.in. jako handlowiec w IntegraKom, a potem specjalista ds. reklamy i p.o. kierownika biura reklamy wydawnictwa Lupus. Michał Kowalczyk pracował jako media planner/buyer w departamencie mediowym CR Media Consulting oraz specjalista ds. reklamy internetowej w AWR "Wprost". (BOB)

(BOB, 07.06.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.